mandag 22. oktober 2007

nei, forresten.....

Jeg har ombestemt meg: jubileum er ikke bare dumt, nei, det er faktisk helt fantastisk!

Lørdag var jeg nemlig vitne til noe magisk: Etter 10 års fravær, var vi som gikk sammen på NLH fra 92 - 97 endelig samlet igjen. Å etter å ha blitt trommet sammen i det gamle auditoriet var det akkurat som om 10 år med hverdagsliv forsvant, og det kjenntes som om vi nettopp hadde gått ut fra siste forelesning i generell husdyravl. Å festen etterpå ble deretter....

Tilbake i hverdagslivet igjen, sitter jeg med en underlig god følelse i magen. Skal tro hvorfor det å samle en flokk halvgamle midt-i-livet-mennesker som engang kjente hverandre gjør så godt?
Vi mennesker er definitivt flokkdyr. Samlingen av den gamle HF-97 flokken i helga ga meg en god følelse av samhørighet, og en snev av evig ungdom - følelse. Gleder meg allerede til neste gang!

Takk til de lure menneskene som skjønte hvor trivelig dette kunne bli, og som gjorde noe med det!

1 kommentar:

isla sa...

"(...)kjenntes som om vi nettopp hadde gått ut fra siste forelesning i generell husdyravl. Å festen etterpå ble deretter...."

Hm. Dette får meg til å lure på om jeg egentlig VIL vite hva som foregikk på den festen.

Men innmari hyggelig at du fikk tid til å kaste litt dagen-derpå-glans over dagen vår også!