tirsdag 30. oktober 2007

merkelig

Hva er det med "Jakten på kjærligheten" som gjør at jeg blir sittende med en god varm følelse i magen? Hva er spennende med å sitte klistret til TV-skjermen i en time å se på keitete menn prøve å kommunisere med en gjeng verpesyke høns. En samling tafatte mannfolk som ikke klarte å finne seg kjæreste sjøl, så de ringte Katrine MOHOLT!!! å ba om hjelp. Se på hvordan de mer eller mindre sprekkeferdige av stolthet viser frem sine trofeer til venner og familie. Hm, jeg tror dette handler om å gjenoppleve følelsen av å være nyforelsket, gleden ved å se mennesker som blir mer og mer glad i hverandre, spenningen med å se om jeg klarer å tolke signalene de sender seg imellom rett, og se om de velger de jeg tror.....Er stygt redd for at dette betyr..eh..dette kan gjøre at jeg må betraktes som....uh..dette er antakeligvis et tegn på at jeg er........åh.......en romantiker................

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, god følelse i magen?!? Jah d e mærkli d. Æ pærsonlig gjænnomgår tre ferskjelli fasa av "d-her-e-mitt-personlie-mareritt", men ey, fløk e vel ferskjelli antar æ. Djis lois.

isla sa...

Men er det ikke litt vakkert da? Har aldri sett det, men forelska mennesker i naturskjønne omgivelser må da være en schläger uansett konsept og innhold?

Anonym sa...

Haha, så læng æ itj bli dradd in i d så ;)Jeg: ensom bonde, du: desperat bysingel. La oss bli kjent å se om vi kan holde ut lenge nok med hverandre til å få barn.

StoreSøster sa...

Vel, det er bra noen ennå har litt tro på kjærligheten.....