fredag 12. oktober 2007

søsken

Jeg savner søsknene mine. Etter å ha hatt de på besøk på rekke og rad, ble jeg påminnet hvor trivelig det er å ha disse eksemplar av menneskeheten med gener som ligner på mine i nærheten. Dessuten er det urettferdig at når det nå er laget et perfekt eksemplar av arten tantebarn, så skal eksemplaret lagres i Oslo - 60 mil unna!! Mulig jeg må ta en konferanse med Skaperen om det kunne vært mulig å krympe Norge litt. Hvis en bare tar vare på Dovre-massivet, og kanskje Mjøsa med omegn, kunne vel resten av området mellom Trondheim og Oslo vært redusert til det minimale?

2 kommentarer:

Sherwe sa...

Har du konferanser med Skaperen? Fy fabian så ureffærri! Typisk. De eldste i søskenflokken får ALT! Intelligensen, sjøldisiplinen, energien og altså; kontaktene.

Men ok. Siden du nå en gang har kontaktene i orden, så synes jeg du er inne på fornuftig bruk av dem. Hvis Han synes det er litt mye å gjøre sånn like før jul.. eller vent.. det er en annen kis med stort hvitt skjegg det.. hmm.. iaffal: en enklere løsning er å flytte Leksvika til Oslofjorden. Omtrent der hvor Nesodden er f.eks.

Anonym sa...

Nei vettumæhva. Det ska vi sannli itj ha nå av. Nesodden du lissom.