mandag 1. oktober 2007

Feiging!!!

Det finnes ikke noe verre enn å tape fordi jeg feiger ut og ikke bruker egne argument fordi jeg er redd for å overkjøre noen. Da sitter jeg igjen med ett lite ord som dunker rundt inni den tomme hjernen min: IDIOT, IDIOT, IDOT!! Når jeg har lyst til å sitte i næringskomiteen i kommunestyret, og vet jeg har tunge og vektige argumenter for å få det, men velger å ikke bruke dem for å være høflig, da kan jeg bare ha det så godt!! Da har jeg fortjent IDIOT-dunking inni hodet leeeeeeeeenge! Så ender jeg opp i oppvekstkomiteen istedet, enda jeg er den eneste i kommunestyregruppa som har reelle argument for å ikke sitte der! IDIOT, IDOIOT, IDIOT. Når jeg får det til å se ut som om det er nødvendig med kvotering for å få en fornuftig fordeling av alder og kjønn i politikken, da er det grunn til å spørre om det i det hele tatt er noe på innsiden av hodeskallen, annet enn det lille ordet som spretter rundt: IDIOT, IDIOT, IDIOT. ( Å den som prøver å si noe om at kvotering er nødvendig, bør holde seg langt unna meg en stund!!!) SÅ hvorfor ikke ta styringa i diskusjonen, sørge for en ryddig diskusjon om representasjon i utvalgene, istedet for å sitte å nikke å prøve forsiktig å holde på sitt, helt til det er like greit å gi seg - jo, magefølelsen sier at her må man være forsiktig, ikke overkjøre, bare være med: IDIOT, IDIOT, IDIOT!!!

6 kommentarer:

Sherwe sa...

Det ER nødvendig med kvotering i politikken. Fordi de smarte og hyggelige damene er høflige og ikke vil overkjøre folk, mens mennene (både de smarte og hyggelige og de dumme og ufyselige) gjerne gir f.. i om de overkjører folk.

StoreSøster sa...

NÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆI!!!!!!!!!

Anonym sa...

hahaha, sjå på skjerve da (nr. 2 ailså), håppe i klaveret å dainse i salatn, haha, når hainn fer ein gångs skyld faktisk ska befinn sæ i nærhetn av skjerve (ailså nr. 1). Hæhæhæhæ! Æ flire.

Sherwe sa...

Og tilbake i Oslo. I levende live! Hu da mæn? Huh? Hu da mæn?

Anonym sa...

Ju da mæn, jadda jadda. Stor søster oppdater snart?

StoreSøster sa...

Eneste grunnen til at min kjære bror fremdeles er i live er at han medbrakte et særdeles sjarmerende eksemplar av arten tantebarn. Ingen tanter kan bli hissige med sånnt i nærmiljøet. Når det gjelder problemstillingen om kvotering i politikken er det bare en ting å si: ingen komentar!