fredag 7. september 2007

fredagskveld

Etterlysning: Hvor ble det av fredagskvelden min????? Den skulle inneholde Beat for Beat med vår alles kjære Ivar Dyrhaug - så jeg kunne imponere alle med at jeg kan vanvittig mange sangtekster. Det er i utgangspunktet en unyttig kunnskap, særlig for en som ikke kan synge, så når det ikke er noe TVprogram som krever denne kunnskapen - hva gjør jeg da??? Å så skulle den neste timen fylles med Knut Nærums nærvær i stua - akkurat så lenge at troa på at det finns bra mannfolk i verden var gjennomrettet etter ukas strabaser. Så en passe dose med Fredrik Skavland - så jeg kunne våkne uthvilt til politiagentene og tømme siste rest av potetgull og kola glasset med peanøtter i. Hvis noen finner den - eventuelt har tenkt å ta over NRK i nærmeste framtid - vennligst ta kontakt!

Ingen kommentarer: