torsdag 20. september 2007

Mens vi venter på at kaka skal bli ferdigstekt....

Hurra, nå er det politiske engasjementet tent igjen! Leste i lokalavisa på tirsdag at høyremannen-som-ikke-ble-varaordfører-likevel (Hsibvl) spår Leksvik en dyster framtid: nå som han ikke ble varaordfører og hans hær ikke fikk fullt innpass i Leksvik kommunehus vil det bli slutt på all næringsutvikling og kommunen vil bli en fraflyttingskommune. Tatt i betraktning at Hans Kongelige Høyhet Hsibvl og hans hær utgjør hele 3 personer til sammen, må de ha en utrolig påvirkningskraft og gjennomføringsevne.....Jeg bøyer meg i støvet over en slik tro på enkeltindividets kraft. Og takker i samme slengen for de oppmuntrende ordene - med en slik kraft innabords tror jeg virkelig jeg skal klare å utgjøre en forskjell!!!!! Det er bare en eneste liten murring i bakhodet: med en slik kraft og styrke - hvorfor skjedde det så lite de siste fire åra, når Hans Kongelige Høyhet Hsibvl vitterligen satt som varaordfører og hans hær utgjorde hele tre personer?????

Og kjære bror: ja, jeg vet at det er Hans-T. Bjerkås som er kringkastingssjef - men det var det ikke alle som visste i NRK på fredag skjønnerú......

Ingen kommentarer: