lørdag 15. september 2007

fredagskveld, del 2

Da er det klart - John G. Bernander leser bloggen min, og han lytter!!! Endelig er fredagskvelden gjennerobret, sjøltiliten er på topp etter å ha slått Bendikte Adrian i støvelskaftan på både sangtekster og musikkunnskap. Hallo - kæm e det som ikke veit at Prince har skrevvi Batmannmusikken!!! Kunnskapsløs ungdom! Å Knut Nærum er tilbake å beroliger nervene - verden kan ikke gå under når sånne mannfolk er på lufta. Grosvold følger opp Skavland - godt å slumre til. Litt dirty å bruke Sven Nordin: Anne - du hadde meg nesten. Men jeg sto imot og fikk skjønnhetssøvnen min. Det mangler litt ennå - politiagentene - men jeg skjønner at herr Bernander ikke kan revolusjonere fredagen på 1-2-3. Men du er på vei John - godt jobba!!

Eneste seriøse problem er at halsen og brystet mitt plages av en genetisk feil - som gjør pustingen noe problematisk. Dette medfører inntak av medisin som på ett eller annet vis bedøver smaksløkene, så glasset med kola og peanøtter ble mer enn opplevelse av konsistens - ikke smak. Men det går over, så neste fredag..........

4 kommentarer:

Sherwe sa...

Storesøs.. John G. har vel ikke så mye å si mht NRKs program lenger?

StoreSøster sa...

Du så kanskje ikke nytt på nytt på fredag du???

Sherwe sa...

Nei, det er sant. Var han der?

StoreSøster sa...

Nei, men det var noen, eh nei mange, som ikke visste hvem Bjerkås var :-)