mandag 11. februar 2008

god morgen

Så er man altså på jobb, klokka viser 06.23, og her har jeg sittet en halvtime allerede...Ganske merkelig, ganske stille og vanvittig effektivt. Kanskje det hadde vært mulig å flytte denne morgentimen til litt lengre utpå dagen, så slapp man å stå opp så tidlig for å få den med seg?? Ikke det nei, da tror jeg sannelig jeg skal vurdere å bli et A-menneske, det er utrolig hva en får gjort når en sitter helt alene, det er liksom ikke så mange andre alternativer enn å jobbe. Man kan selvsagt ta en kopp kaffe sammen med seg selv, men jeg er liksom sammen med meg stortsett hele døgnet, så det er begrenset hvor lenge det er interessant. Seng har vi ikke på jobb, så soving inngår heller ikke i valgmulighetene. Ingen gode bøker, så synke-sammen-i -en-stol-å-gli-inn-i-boka er heller ikke mulig. Nei, her er det jobbe, jobbe og jobbe som funker. Å det skal jeg sannelig gjøre!

Ingen kommentarer: