mandag 20. april 2009

Hva skjer med verden

Jeg bare lurer - hvis man ikke skal kunne få lov til å være ute til kl. 23 på en fredagskveld når man er 16 år uten å risikere å bli slått ned fordi den du passerer i gata var litt irritert på ett eller annet - hva sier det om verden vi lever i? Å hva tenker man som 16-åring om denne verden når sånt skjer? Siden jeg er mor til en 16-åring som har opplevd dette hadde jeg vært taknemlig for noen gode svar. Jeg vet nemlig ikke helt hva jeg skal si...eller tenke...eller gjøre....

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vet du, jeg må si jeg blir ganske sinna.

StoreSøster sa...

Jeg også...

Rannveig sa...

"Man skal aldri nærme seg en okse forfra, en hest bakfra eller en idiot fra noen av sidene"
Vejt ikke hvem Ken Alstad er, men må si at han har en porsjon godt bondevett planta i skallen. Alvor til side; det er på tide å sende guttungen til Tigerstaden så tanter med høyere utdanning i tullingavtekifisering kan avtekifisere ham litt.

Astrid sa...

Ka har skjedd?

Astrid sa...

Ka har skjedd?

StoreSøster sa...

Åsmund var på et alkoholfritt arrangement på menighetshuset - sånn type vaffel, bordtennis osv...Når han å kjæresten skulle gå hjem sto det noen eksemplarer på utsia som ikke hadde vært på vaffelfest, men annen type fest. To av dem syns Åsmund så stygt på dem, så da må de jo slå litt. Det hele gikk bra, Åsmund slapp fra det med ett blåøye. MEn det blir jo litt styr i etterkant, politiet ville at Åsm skulle anmelde det blandt annet.